2011. december 27., kedd

yamaha cdx 930 hibás - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó egy (sajnos) hibás Yamaha CDX-930-as cd lejátszó. Mindene működik, távja megvan, viszont, valami sajnos elöregedett benne (lézerfej, vagy a lineáris motor vezérlő elektronikája), ezért hidegen ugrál. Bemelegedés után általában jól működik, játsza az írott cd-ket is. Nagyon sajnálom, sokáig hibátlanul szolgált és nagyon jó hangja van (egy 1000 márkás géptől ez el is várható, ma 2-300000Ft alatt meg sem közelíti semmi). Mivel melegedési, kondi kiszáradási gondra gyanakodtam, megpróbáltam felújítatni. így az elko-kondik egy részét kicserélték (a speciális audio elkokat természetesen nem engedtem cserélni). Alapvetően - sok éves kora - ellenére szép állapotban, alumínium előlappal, kisebb-nagyobb karcokkal, parafa rezgéscsillapító lábakkal. Mivel megvettem az utódját, én már nem foglalkozom vele, talán valaki megtalálja a hibáját, vagy fel tudja használni alkatrésznek... Kimondottan hibásnak árulom!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-04 12:43
. yamaha cdx 930 hibás - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Fontos